![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Har symaskiner känslor ?
Tja, jag börjar faktiskt tro det. Jag tror till och med att dom till viss del förstår människospråk också.
Min eländiga gamla overlock som bråkat och trotsat så mycket har plötsligt fått nytt liv, syr fint och jämnt. Tråden går inte av och det blir en vacker trådfläta. Jag hade precis bestämt mej för att nu ska det ske. En Janome 644 eller en HQ S15 skall införskaffas i veckan. Jag sa (läs skrek !) det till min gamla HQ 535D häromdagen. Jag gav den en sista chans idag bara för att den var trädd med rätt färg till en linnejacka. Och den syr som aldrig förr. Så nu vet jag inte riktigt hur jag skall göra. Kanske låter jag den pensioneras trädd med svart tråd och används då det passar. Men jag uppskattar att den stöttat mej i mitt syprojekt idag när snöstormen viner utanför. Har era symaskiner också mänskliga drag ? |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:26.