![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Efterlysning: Garn från Lidl Meribel
Hej,
Jag har tidigare köpt garn på Lidl (6 nystan) som heter Meribel Fuzzy Yarn färg:5944 (3 färger i ett), har nu nästan stickat klart min tröja men skulle behöva ca 2 nystan till. Har varit på Lidl men de har inte kvar något i butiken. Är det någon som har något som ligger som jag kan få köpa? Hälsningar, Marita |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag ska till Lidl en sväng imorgon, så jag kan titta om det finns där då - ibland har de nåt enstaka paket kvar i flera veckor.
Vilka färger är det i garnet, så jag inte läser fel och kommer hem med helt tokigt garn isåfall? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej,
Jag har ringt kundtjänst som ringt de tre centrala butikerna i Stockholm men inget napp. De var lite tvära på kundtjänst men sa att jag kan återkomma senare för att be dem ringa till andra butiker och det tänkte jag göra. Trodde i min enfald att 2 paket med totalt 12 nystan skulle räcka, men inte... :-( Färgen heter 5944, är 3 färger i ett, vitt, beige och brunt. Jättesnällt av dig att titta! Självklart så ordnar vi med frakt och sådant om det skulle visa sig finnas. /Marita |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ja, jag åker till Lidl i Norrtälje imorgon under dagen, och finns det där så köper jag ett paket åt dig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Verkligen snällt av dig!!
/Marita |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hej igen
Jag letade och letade, men tyvärr så fanns det inte så mycket som en garnstump den här gången, men fortsätt leta - nånstans kan det ju finnas ändå... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
garn
Jag kollar på Lidl i kväll.
Tyskland |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Hej,
Vad snälla ni är. Tack för all hjälp! Jag pratade med Kundtjänsten på Lidl igen och det verkar som om de tagit bort allt garna och skickat tillbaka och det är omöjligt att få tag i sa de. Har fundering på att titta om man kan hitta ett annat garn som kan "smälta" in lite bra för att kunna få klar tröjan. /Marita |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Försök söka på tyska Ebay eller skicka samma förfrågan till någon tysk sysida, till ex: www.hobbyschneiderin.net
Om du har talamod är det mycket möjligt att detta garn dyker upp på Lild igen om ett antal månader. Jag har noterat att när de har garntema (och det sker med jämna mellanrum) då säljer de exakt samma garn, fast det kanske blir inte samma färgbad... Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
kolla på http://www.cchobby.se/ och http://www.pandurohobby.se också, de har en del garn vilket man inte alltid tänker på...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Håller med elena! Lidl kommer säkert att ha samma garn igen om en tid, dom brukar ju alltid ha samma erbjudanden där.
Om du inte redan prövat så kan du ju alltid googla på garnets namn och se om du hittar andra som säljer samma garn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Tack för alla bra tips!!
Jag har googlat runt men inte hittat så mycket. Köpte igår ett snarligt garn för att sticka kragen på tröjan så det blir bra ändå. Verkligen härligt att se att det finns så många som engagerar sig! Tack :-) /Marita |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:04.