![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Hej allesammans!
Jag kan knappt trä en symaskin så egentligen är jag helt fel ute, men jag hjälper min syintresserade mor att hitta en begagnad symaskin, för hon i sin tur kan inte ett dugg om Internet och forum ![]() Jag har lagt ut en cykel för 2000:- på Internet (eventuellt byte symaskin), varpå en kvinna svarade. Hon har en rosa "Toyota modell 2440" (ser väldigt 80-tal ut) som hon vill byta mot cykeln. Symaskinen är inte servad sedan -94, men knappt använd sedan sista servicen. Mamma har provat maskinen och den fungerar bra, men jag hittar ingen som helst information om den på Internet och därmed får jag ingen uppfattning om vad den är värd. Det finns inga papper på maskinen. Någon som kan hjälpa mig? Vad är det för maskin, är den något att ha? Vad kan den tänkas vara värd osv...? Tusen tack på förhand! ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:56.