![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Hej!
Jag köpte en ny symaskin för 10 månader sedan, hos den lokala Husqvarna återförsäljaren.... Denna började plötslig sy långa stygn, tog maskinen till butiken där jag köpt den. De tog emot den och sade att det är ett garanti jobb, så den måste skickas till Stockholm. Detta var måndag för två veckor sedan, de sade att maskinen kommer säkert tillbaka i slutet av samma vecka. Det har fortfarande inte kommit någon maskin.... Min fråga är hur lång tid ska jag räkna med att det tar, innan maskinen är hemma igen? Känner mig som en tjat kärring som ringer var och varna dag för att kolla om den har kommit, trots att de har lovat att ringa så fort den kommer från Stockholm.Jag kan inte bara sitta och vänta med alla mina ideér! |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:34.