Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Gammal 2008-06-10, 17:08   #1
smurfen50 smurfen50 är inte uppkopplad

Länge sen sist

Hej igen alla duktiga sy-are. Jag har varit så förbaskat slö så det är knappt sant. Har arbetat i tre månader nu o trivs jättebra. Men gå upp om morgnarna har aldrig varit min starka sida :-( därför tar det på krafterna o stiga upp halv 5. Så den enda som är riktigt utvilad här hemma är faktiskt symaskinen, Nu kanske det blir ändring igen var här inne o här får man all fin inspiration man kan få. Jag har faktiskt gjort en sak o det är att jag håller på att sy om en bilklädsel till en kompis till min dotter, OJ vilket jobb eftersom han både "förminskat" längd, bredd o höjd på sätena, ska villigt erkänna där kommit en del "fula" ord från mig, men men har man tagit f... i båten så får man ju ro honom i land med.
Tack än en gång alla för all fin inspiration här.

Soliga hälsningar från Smurfen
smurfen50 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-06-10, 19:59   #2
Zentibir Zentibir är inte uppkopplad

Lycka till med bilklädseln! Jag har också haft ett sånt projekt i vinter.vad gör man inte för sina barn? Sonen kom med tyg och ville ha ny klädsel i en gammal bil.Han blev nöjd i alla fall och det är roligt att ha klarat ett sånt stort arbete och fått MVG. Sommarhälsningar från Birgit

Senast redigerad av Zentibir den 2008-06-10 klockan 20:02.
Zentibir är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:24.