![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
![]() Hej!
Jag har precis försökt stryka på en nitapplikation av en örn på en jacka. Av någon anledning fastnade inte stenarna på tyget utan det blev bara fula klisterfäckar på jackan. Nu måste jag hitta ett sätt att dölja dessa fläckar på. Jag funderar på att sy på en ny applikation över fläckarna (stryka verkar inte gå på det materialet jackan är gjord av). Applikationen måste vara minst 20 cm hög och minst 18 cm bred. Var får man tag på det? Gärna någon djur applikation. Jackan är min sons som fyller 3 år. JAg bor i Stockholm, men tror att nätet eller kontakt är bästa sättet att få tag i något. Skulle vara enormt tacksam för hjälp!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Du kan ju alltid göra en egen applikation genom att klippa ut t.ex. ett djur från ett mönstrat tyg som du sedan stryker på vliesline på baksidan och slutligen syr fast på hans jacka. Den går ju också att dekorera med nitar etc.
Då kan du ju välja vilket tyg som helst som har passande mönster..... Annars kanske någon av våra duktiga stygnsättare här på sysidan kan hjälpa dig så att du kan få en applikation maskinbroderad i önskad storlek. Tyvärr är jag själv en gröngöling fortfarande på broderifronten och har dessutom inte så stora bågar till maskinen, annars hade jag gärna hjälpt dig! LYCKA TILL!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:55.