![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Julklappshjälp!?
Hej Hopp!
för fösta året någonsin är jag sent ute med att handla julklappar ![]() dessutom vet jag inte VAD jag ska köpa till de som är kvar (de närmaste)... tips mottages gärna!!! ![]() de som det gäller är: Mamma, 47 gillar det mesta, älskar 50+60tals design, fina dukar/tyger/gradiner m.m. Pappa, 53. gillar det mesta (speciellt roliga grejor från cleas olsson odyl.). Läser under nästa hela sin vakna lediga tid, mest deckare och eller historiskaböcker/biografier. Lillasyster, 13. gillar datorspel, tvspel, och musik (sk. alternativrock). Vill ge lite roliga presenter, inte bara det de önskat sig (=handdukar, böcker, cd skivor) om ni/du skulle kunna komma på minsta lilla är ni/du en ängel! (troligtvis är ni det redan... men ni kanske blir en ängel gånger två då ![]() kramkram //Stina |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:11.