![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Jobba?
efter att ha jobbat med sömnad av medeltidskläder på heltid under sommaren står jag nu arbetslös, och kollektivet jag bor i löses upp i december. just nu bor jag i norrköping men är alltså fri att flytta vart jag vill...
problemet är väl jobb. idag tänker jag att jag vill bo i stockholm, igår var det göteborg, men VAR kan man jobba? jag får smått panik inför framtidsutsikten att vara telemarketingbrud här i norrköping, där jag inte har några vänner alls. praktik, lärlingsskap etc. vore inga problem, bara det betalar mat och boende, så ett riktigt jobb måste det inte vara, frågan är bara var. någon som har tips? jag tänker teatrar etc, men kan inga namn... arbetsförmedlingen hjälte mig med att googla upp alla skrädderier i norrköping och sa "ring". de som pratade svenska hade inte jobb åt mig. tips, idéer någon? eller är det i telemarketing som min framtid ligger? |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:31.