![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() I dag fyller min son 13 år Grattis Linus!!! Och inte nog med det så är det Kanel bullens dag i dag. Har bakat stora fina bullar för att hedra min son och kanelbullens dag.
Det som är lite lustigt är att jag som mamma fyller år 25 mars som är våffeldagen. Lite komiskt tycker jag ![]() Ha en underbar dag alla glada!!! ![]() ännu ett grattis till min älskade son! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Grattis!
Idag är det även mina föräldrars bröllopsdag. mamma står också och bakar bullar :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag önskar att min mamma också stod och bakade bullar, men hon håller på med sin c-uppsats och jag har en känsla av att den är lite viktigare =/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag väntar på att mina och grannens bullar ska jäsa, sen blir det party-party!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
He he, verkar som om kanelbullensdag är på väg att bli större än vår nationaldag. Men så är ju kanelbullar nog en av de godaste bullarna som finns, rätt gjorda med massor av fyllning.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Har ni provat att fylla bullarna med hallonmos?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Hmmm hallonmos? ja det kan jag nog tänka mig är gott!
Jag fick 4 kanelbullar idag,som tack för hjälpen med mjuka vokaler - örngottet, riktigt goda tyckte hela familjen. KatarinaWidell |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Världens goaste sambo!
Min sambo cyklade iväg och handlade kanelbullar till oss. På vägen passade han även på att handla. Sedan hjälptes vi åt att städa hela lägenheten. Visst är han gullig?!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:30.