![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Kardor
jag hade tänkt ge mig på att karda ull som jag fått tag på, men är tillsvidare kardlös.
Har någon ett tips på bra kardor att köpa, gärna på nätet eller i göteborgstrakten så är jag väldigt tacksam! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Gudruns ullbod har kardor. Det finns säkert på flera ställen, men hon har postorder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Köpte tre par kardor och två sländor på auktion för 80kr, men det är förstås inte så lätt att hitta det. Annars blir det aldrig höga priser på sånt numera, likadant vävstolar, kan man ju få för 300-400 kr och då menar jag breda och rejäla vävstolar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Angående kardönskemål
Kolla på Blocket
där kan man hitta nästan vad som helst, om du inte vill ha tag på en ny, då rekommenderar jag oxå Gudruns, hon är lite dyr men prylarna kommer och är välinslgna lycka till, det är sk..kul att se hur ullen växer. Cybercat |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Sätergläntan har kardor av god kvalitet
www.saterglantan.se |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Vävlyan i Mölndal har allt i vävning.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag köpte mina på tradera.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:54.