![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Ögleknäppning
vet någon om det finns nånstans på nätet man kan hitta "flätade" hyskor och hakar?
jag vet inte hur jag ska förklara vad jag menar, vet inte vad dom kallas. ena sidan har en ögla och den andra en knut. och dom är väl inte flätade heller egentligen... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Menar du kanske agraffer?
Det fanns iallafall förut på Stoff och stil, de kallade dem för kinaknäppning. Men nu kan jag inte hitta några sådana i den nya katalogen, men de kanske har ändå? Man kan också göra egna agraffer, det finns beskrivning i en bok som heter "Klassiska sömnadsdetaljer". Fast det verkar lite pilligt! Maria |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
ja precis såna menar jag.
jag behöver dessutom ganska stora.. får åka int ill stan och leta i alla smått-och-gott sybutiker och boken känner jag till. hade författaren till den i sömnad under min utbildning ![]() men det verkar jobbigt att göra själv ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:24.