![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Malmö
Tjabba
tänkte se om det finns några skåningar här? för jag är här för att besöka lite släkt o gå på nån begravning..och imellan allt det här så skulle jag vilja upptäcka lite tygaffärer? Så vet ni nån bra i malmö trakten så hojta till ^^ Jag är utsvulten på bra tygbutiker då jag kommer ifrån sundsvall. Puss och kram på er alla och ha en trevlig dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Stoff och stil
Hej! Jag bor inte i Malmö men väl i skåne. Jag åker alltid till stoff och stil när jag är i Malmö och hälsar på pappa. Hans första fråga är alltid: Vad har du köpt idag...?
Stoff och stil ligger ute på Svågetorp. Om du kör bil och kör yttre ringvägen så är det näst sista avfarten innan bron. Det är bra skyltat. Ha en trevlig dag där... Anne-Lii/Junia |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
hej ^^
joo, jag vet om stoff och stil här ute, dte har min mormor informerat mig om ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej
Jag bor i Skåne, men tänkte tipsa om en tygaffär i dina trakter, Wahlmans i Gnarp, enormt utbud (i alla fall för ett par år sen) Men du kanske redan har varit där. Mvh Mariette |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
nej tyvärr, vi var ute idag och vi besökte nån tyg hörnan som var stängd och sedan en runes tyger som hade stort utbud på möbeltyger fast som var inte så billigt direkt.
Så dte blev stoff och stil ^^ "råkade" handla för 300 kronor, men det är så dte går när man inte har något vettigt utbud i sundsvall :P |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Tja, utanför malmö ligget stoff & stil, den är stor och de har massa billiga mösnter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Glada tyger på Södra Förstadsgatan, förbi Triangeln och ner mot Södervärn. Vet inte exakta adressen.
Mest festtyger, en del tyll, sybehör och annat. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:57.