![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Hej alla proffs! Kan ni hjälpa mig?
Det är så att min älskade symaskin gått sönder och den kommer att kosta mer än den är värd att laga. Jag är inget proffs, syr bara för att det är kul och bara för mig själv... men..
nu behöver jag den verkligen då jag ska gifta mig om 2 mån och ska sy stolsöverdrag till 60 (!!!!) stolar. Jag är lite sugen på att köpa någon huskystar.. Vad tror ni? Är det någon som kan rekommendera en schysst symaskin? Kanske är det nån som vet vart man kan "fynda" symaskiner i STHLMs området..? Snälla hjälp mig! MVH/ Rebecca |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Tips är att kolla bland recensionerna, där ser du vilka som har fått bra eller dåligt betyg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Huskystar är helt okej maskiner för att vara i den prisklassen. Dom är inget för proffs och dom håller kanske inte generation efter generation, men till lite hemmasömnad funkar dom fint.
Gå in till symaskinsbutiken och berätta vad du har för behov, så hjälper dom dig säkert att hitta rätt maskin. Har du flera olika märkens återförsäljare i närheten, så går runt och jämför pris, kvalite, garantiavtal och sånt innan du bestämmer dig. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:25.