![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Jag har beställt nu!!!
Nu har jag beställt från equilter
Dom hade de tygerna jag ville ha. Ska sy kläder ![]() Hoppas allt funkar nu, jag har aldrig beställt från USA förut. Lite läskigt det här med kort och så, men efter att ha läst här så blev det "Fan nu gör jag det" (ursäkta språket) Det handlade om 350 kr med frakt så... Ska skaffa e-kort sen men eftersom det var ett tyg som jag bara ville ha och som typ var slut (och jag har inte hittat det nån annan stans) så kunde jag inte vänta! Håll tummarna för mej ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Vi är flera som håller tummarna för dig nu! Det går säkert bra, även om jag håller med dig att det känns lite osäkert. Jag har köpt massor av saker från USA, Tyskland, England och några andra länder och betalat med Visa-kort och det har gått jättebra! Lycka Till!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Får man fråga vilket tyg det var du ville ha? *nyfiken* Det är alltid roligt att titta på tyger. :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Åh, jag skulle gärna göra det men jag köpte ju det sista (fanns bara 1/2 yd kvar) Jag antar att du menar det där tyget jag skrev om
![]() Så nu finns det inte kvar på sidan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Aha, o.k. Vet du vad det hette, så kan jag söka på det? *besatt* :-D
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
http://img.inkfrog.com/click_enlarge...g&aid=68560951
Hittade det på ebay nu. Fast bara en FAT QUARTER. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
ville bara säga att jag fått mina tyger och att allt funkade jättebra
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:39.