![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Sy in jeans?
Hej!
Jag har ett par jeans som jag inte hann använda länge innan de blev lösa och började sitta dåligt. Inte pga dålig kvalitet i tyget eller nåt sånt utan pga att jag köpte dem bara någon månad efter en förlossning. Så nu skulle jag vilja sy in jeansen. Men hur, vill ha tips! Byxorna är lösa främst över låren, inte så mycket i midjan så den tror jag får vara som den är (antar det är enklast så). Eventuellt vore det bra att minska på dem över baken också. Alla tips mottages med tacksamhet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Har du sökt i forumet? Har ett svagt minne av att det var någon som hade ungefär samma fråga för inte så länge sen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
http://www.sysidan.se/forum/showthre...ighlight=jeans Här är samma fråga (ungefär)
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:33.