![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Hamster i sjömanskostym eller bikini!
Hejsan.
Hittade den här länken från humorsidan Skrattnet: http://cuddlycavies.homestead.com/costumes.html (vet inte vad marsvinen anser om att bli utklädda till tomtar och indianer, men det såg himla kul ut trots att det nog inte är så snällt) Guinea pig är ju egentligen Marsvin, men Skrattnet kallar dem hamstrar !? Ann Senast redigerad av freja71 den 2007-04-03 klockan 23:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Här är en med maskeradkostymer för hundar ... fråga mig bara inte varför nån känner behov av dem
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ibland förekommer maskeradtävlingar på marsvinsutställningar. Marsvinen har inget emot att bli utklädda och dräkterna brukar bara vara på ett par minuter. Det är inte synd om marsvinen och det är roligt för ägarna att göra dräkterna.
Alla människor kan inte skilja på marsvin och hamstar. Marsvin har ingen svans, är större än hamstrar och betydligt socialare. Hamststar springer i hjul och är i huvudsak nattaktiva. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Det tragiska är att man använder djur som leksaker och att man har tappat all respekt för djuret. Hur kan man påstå att ett djur inte har något emot att bli utklädd?
Fruktansvärt respektlöst anser jag det är. Och jag blir mycket ledsen när jag ser djur behandlas så omdömeslöst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
jag är helt enig med dig ElisabethS.
mvh Trine |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
shit, stackars hamster!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Maskeradtävling på marsvinsutställning, det värsta jag hört!!! Och maskerad för hundar, fy fasen!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:25.