![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Mp3
Vet någon var man kan köpa låtar i MP-3 format. Jag har köpt några nu som är i wma och kopieringsskyddade. Jag vill ju kunna lägga över dem på en dvd och på min mp-3spelare.
De program som jag vanligen använder för att göra om till mp-3 funkade inte på de här låtarna. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag brukar köpa på cdon.com. Jag kan lägga över dom på min mp3 och även bränna till skiva.
Dock kan man bara bränna begränsat med gånger. Tycker dom har ett bra utbud och är säkert och lätt att ladda hem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack då ska jag kolla där, jag har aldrig varit på den siten förut.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Kom ihåg att du måste vara uppkopplad när du lyssnar första gången på din "köp".
Jag höll på ganska mkt innan jag fick till det. Men jag gillar dom skarpt! Man kan lyssna på snuttar av låtarna innan man köper. Kalasbra! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Har du testat mp3sugar.com
Billig (album ca 11 kronor) musik och en förhandssnutt att lyssna på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Annars finns det bra program som omvandlar dina låtar till MP3
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Program?
Som förvandlar till MP3 var hittar jag det? Jag skulle behöva!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Jag har ett som heter Audiograbber tror det går o ta från nätet kolla denna sida http://www.audiograbber.com-us.net/ annars maila mig så kanske vi kan lösa det
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Audiograbber omvandlar inte de låtar man köper, de är kopieringsskyddade. Har provat och det funkade inte och frågade på nätaffären och de sa att det ev fungerade när jag förde över låten på min mp3-spelare, att det själva mp3-spelare gjorde det vid överföringen.
Annars fungerar Audiograbber bra när jag gjort om cd:ar som jag lånat på biblan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Konstigt jag har inte haft några problem med det Har omvandlat från olika skivor och det har gått bra......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Har du provat med låter som du köpt från skivhugget och fått hem via hemladdning? Vanliga CD har gått bra för mig också.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Vid hemladdat, hur har du haft inställningarna då på Audiograbber?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Ooo vilka frågor
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
iTunes
Hej!
Jag har iTunes, vilket följer med när man köper en Mac. Men det finns för Windows också på http://www.apple.com/se/itunes/ iTunes har en inbyggs shop, en låt kostar 9 kr. Man kan bränna CD-skivor direkt i programmet. Kolla om iTunes fungerar med din mp3-spelare, har du iPod är det inga problem. Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
Är du säker på att din mp3 spelare inte kan ta wma? De finns ett antal mp3 spelare som kan ta fler format än bara mp3...
När du köper ifrån cdon så får du en licens med, den måste du lägga över till mp3 spelaren oxå för att kunna lyssna där med.. Annars hoppas den bara över låtarna! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:05.