![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Ohhhh spetsar och blommor i massor!
Fick idag ett brev från www.hobbyteket.se med tre olika sorters spetsar och en hel påse FULL med små blommor och band...
Som jag skrev till henne i mailet jag skickade nu: "Har fått spetssjukan tror jag, vet du nån medicin för det?" Hade aldrig trott att man kan bli så "kär" i spetsar men de spetsarna hon har på hobbyteket är helt underbara och vilken kvalitet sen. WOW Kan helt klart rekommendera att beställa därifrån om ni ska ha spetsar. Billiga och otroligt skön kvalitet! O så jäkla trevlig hon är Annette!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
jag måste hålla med här!! har oxå köpt spets där! och fick en liten påse med lite extra i!
![]() ska ni handla spets. gör det på www.hobbyteket.se |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Oj, den sidan hade jag missat.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ja har du missat den måste du ju handla därifrån.
Och nej jag får inte betalt för att skryta om hobbyteket. *fniss* japp jag ska beställa tråd som matchar spetsarna sen ska här sys *S* |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Spetsar
Jag älskar spetsar också. har samlat på mig.
tack för tipset, ska kolla denna sida. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:36.