![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Vill be om ursäkt!
Efter att ha upplevt min första "forumschock" på sysidan så har jag kunnat konstatera att jag tydligen gjort ett antal männsikor upprörda.
Saken gäller en tråd som jag startade för ett antal dagar sedan där jag bad om att få kontakt med någon som kunde sälja broderade bilder till mig. Jag trodde inte att detta var mot reglerna eftersom jag själv inte annonserade något utan snarare efterlyste. Ber om ursäkt ifall jag betett mig klumpigt på forumet och om jag gjort någon arg. Jag är rätt ny har och hoppas att ni har överseende med mitt klavertramp. För det andra vill jag be om ursäkt till de andra som var iblandade i tråden om som jag med min förfrågan oavsiktligt "lurade" att bryta mot forumets regler genom att svara på min fråga. Ett svar på en efterlysning om broderier till försäljning blir väl en annons. Tar på mej fullt ansvar för ev. regelbrott. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:21.