![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Jippiiiii!!!!
Äntligen har jag fått en annan pedal till min symaskin så nu kan jag börja sy igen.
den låste sig och gick upp på högsta fart när jag satt o sydde för någon vecka sen och sen dess har jag inte kunnat sy men nu sa svärmor att hon har ju en likadan 30årig husqvarna så jag kunde ta den pedalen så länge. Maken åkte för o hämta den och då hittade han två sånna där B och C-hjul som han tog med också. Synd att han inte passade på att låna med lådan med alla pressarfötter *grrr* Men men nu kan jag väl börja sy mina trosor och lillsyrrans när jag får spetsen av www.hobbyteket.se *glad* |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Åh, jag kan tänka mig att du måste blivit glad! Själv väntar jag på att få tillbaka min symaskin som är på lagning, förhoppningvis blir den klar någon gång under veckan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
jaaa. skitglad.
Hade precis kommit in i en syperiod och hade massa ideer i huvudet o så vips tog den perioden slut på grund av pedalens troll *grrr* |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:09.