![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Vad ska jag ha som andra maskin?
Jag har en HQ Quilt designer idag. Jag är jättenöjd med den, men inte när jag ska iväg på kurs eller dyligt. För då väger den bly!!!
Har ni något förslag på en mindre maskin som inte är så himla dyr, gärna en HQ då jag tycker det är praktiskt att använda samma spolar. Var förbi min handlare idag och kikade lite. Där fanns det en ny Huskystar E10 för 1500:- Är det någon som har någon erfarenhet av den?? Jag hittade inte den bland recentionerna.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Den maskinen tar Jysk 1300:- för och min lokala hq butik sa att då de tar 1300:- så erbjuder de samma pris. Kan tyvärr inte säga varken bu eller bä om maskinen. Huskystarmaskinerna är licenstillverkade för hq i Kina.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Spolarna....
till Huskystar är inte samma som Husqvarnas egna.
Varför inte köpa en väska på hjul att ta med Din Quilt Designer i när Du ska på kurs?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
Re: Spolarna....
Citat:
Och en väska var inte en helt dum ide´. Tål att tänkas på! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag har en huskystar!!
Det är inte samma spolar till den som till min HQ Designer SE. Annars så är det en bra maskin för lite pengar. Jag har dock inte just den modellen utan en annan och den funkar fin fint och är lätt att bara på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hej!
En liten bra och billig (mycket för pengarna)symaskin tycker jag att Smart by Pfaff är. Finns i flera varianter från ca 2000 kr. Hälsning Yvonne Göranson Uppsala |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:15.