![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Jag har tänkt mig att sy en tehuva, och funderade lite på vad jag ska ha för foder i den.
Till (de matchande) grytlapparna jag håller på med tänkte jag ta av den oerhörda mängden kasserade frottehanddukar jag har och lägga tre lager eller ev mer, men räcker det till tehuvan också? Jag har även fått en bit av foder som svärmor har använt i en jacka och funderar på om det kan fungera (om det räcker), kanske med ett lager frotte på vardera sida? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Kasserade frottehanddukar fungerar utmärkt som foder i tehuvor. Ger en härlig tyngd.
Finns speciella värmefoder för just thehuvor, grytlappar mm. Brukar ta ett lager av detta samt något eller några lager handdukar. Lite beroende på vad jag har hemma. Enbart värmefoder tycker jag blir lite tunt och sladdrigt. Har även använt bordsfilt, det går bra det med. M a o du kan använda det mesta som mellanfoder... Lycka till, Andy |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:08.