![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Husqvarna 2000
Hej,
Jag undrar om någon har en bruksanvisning till en Husqvarna 2000 (vinröd) eller på ett enkelt sätt kan förklara alla knappar och vred. Jag kan fixa tråden (nåt kommer man ihåg från syslöjden) men det är ungefär allt. Tack på förhand. KaPelle |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej! Jag har en, men min maskin är beige.
Vill du att jag mailar, faxar eller skickar per brev. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har precis köpt en GRÖN Husqvarna2000
...och till denna önskar jag finna, dels en instruktionsbok för instruktion, men på sikt även en bok som "snyggt tillbehör" till den annars nästan snyggaste möbeln i mitt hem.
Finns det någon som kan maila / sälja eller tipsa om vart jag hittar en instruktion så vore jag mycket tacksam!!! Jag har alltså en grön Husqvarna 2000 Min mailadress är: oskar@maxnet.se Vänliga hälsningar Oskar |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag har en vinröd2000SL 6460, kan det vara den. Till den har jag både instruktionsbok samt ett häfte med sömnadstips. Typ hur man syr i blixtlås, syr knapphål etc.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hejsan
![]() Vad skönt att det är fler än jag som bråkar med den kära husquarna 2000. Jag har försökt och försökt att förstå hur alla vred och inställningar fungerar men det verkar inte finnas mycken logik i den om man inte har en instruktionsbok.. (vilket jag inte har). Finns det fortfarande någon här som har en kopia på den instruktionsboken? (Jag vet att denna tråd är väldigt gammal men den pasade perfekt till min frågeställning. ) Mvh, Xbel |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag har tyvärr inte intruktionerna kvar men om du går in på länken i föregånde svar från mig ,så finns instruktionsboken att köpa där, hoppas jag.
Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Tack för snabbt svar
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:12.