![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej Annica!
Jag kan varmt rekommendera www.reprodepot.com. Snabbt och smidigt och med en massa fina tyger! En hel del finns till utförsäljning, så man kan göra en del fynd. En nackdel som jag förbisedde, var ju tullen...jag beställde en hel del och fick betala tull på det. Jag tror att det bästa är att hålla sig under 30-40 dollar på en beställning. Frakten var inte speciellt dyr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
www.fabricshack.com
www.bighornquilts.com sökmotor www.quiltshops.com se till att de skickar i GP kuvert, maila och kolla hur mycket de får ner i ett sånt. Blir det flera kuvert brukar de skicka dem olika dagar om man ber om det. Har man tur och det brukar man oftast ha tycker jag, så slinker de förbi tullen och ner i brevlådan. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:41.