![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Tyger
Jag har nu köpt mina första tyger från USA en affärsom heter www.tropicalquilter.com mycket snygga tyger dom har lite rea just nu så 10 st
FQ kostar 12,90 dollar dom har även metervaror för 4,90 per yard, det är väl ganska billigt, eller?????? Hoppas att jag slipper tull o moms!!!! Väntar nu med spänning, är som ett barn på julafton!!!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag ägnar mycken tid åt att surfa runt på amerikanska quiltsidor, och har beställt en del. Det brukar alltid gå bra. Det billigaste tyg jag hittat är för $1.99 per yard, men om man ska ha något finare och få någorlunda urval så får man nog ge $2.99. Snål som jag är köper jag sällan dyrare än $3.99
![]() Mina favoriter: fabricshack.com quiltersquarter.com och senast beställde jag från overrainbow.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag brukar beställa från
www.bighornquilts.com (har ju en del böcker och tidningar också, det är kul att utöka hobbybiblioteket där hemma. www.fabricshack.com och nu senast beställde jag från www.wishuponaquilt.com och det fungarade lika bra som det har gjort från de andra jag beställd ifrån. Det är så spännande att vänta på breven från USA så man måste nästa lägga en order direkt man fått den ena för att ha en ny att vänta på. /Bitte |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:09.