![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Jag vill gärna ha tips på var man kan hitta spetsar för att sy underkläder. Tänker mig tunna spetsar, lite oregelbundna med vackra mönster.
Någon som vet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
jag handlar spets till underkläder på www.hobbyteket.se. Jag tycker själv att deras utbud är bättre än rödatrådens. priserna är också mycket billigare. Det blir även "fraktfritt" om man betalar i förskott. Priset för frakten har för mej blivit 10-15 kr.
Kvaliten är även underbar!! Ta en titt på deras hemsida och jämnför. som bonus när man betalar i förskott på hobbyteket får man även en liten gåva ![]() MVH Elisabeth Granholm |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Elisabeth och Cecilia. Stort tack för tips om spetsar!!! Det sparade mig massor av tid. Tyget har precis kommit med posten och nu ska jag beställa vackra spetsar och förhoppningsvis kunna göra vackra underkläder.
Hälsningar Louise |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:11.