![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Overlock
Vad är skillnaden mellan en vanlig maskin och overlock? Vad kan man göra med en sådan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Sök i forumet, frågan har varit uppe massor av gånger. Sök funktionen hittar du uppe under flikarna. Sök med en stjärna t ex overl* då får du upp alla böjningar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
hej
jag har precis fått reda på vad en overlock maksin kan göra och jag vill HA en!!!!
den både sicksackar kör raksöm och klipper av överflödigt tyg! och det är ALLT på samma gång! Tänk dig vilken tid man sparar. De säger att om man ska sy barnkläder så är en overlock toppen. kram Patricia |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag vet, det är det jag syr mest
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Man ska inte annonsera ute i forumet. Lägg in en annons i annonsforumet i stället. Det är även större chans att du får napp där.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
Tack jag visste inte det!
|
![]() |
![]() |
#7 |
|
Det är inte lätt att hålla koll på alla regler i början
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
hej
Jag förstår inte vem annonserar?
kram patricia |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Isabella har tagit bort det inlägget (bra gjort), troligen ligger annonsen där den ska nu, under fliken annonser.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:53.