![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Tänk vad kattungar fögyller livet...
Våra kattungar är nu 5 veckor och har flyttat ner till bottenvåningen där vi spenderar mest tid. Vi har avdelat ett av rummen med hjälp av itu klippta kompostgaller för att de skall lära sig gå på lådan, äta och dricka ordentligt.
Döm om vår förvåning häromdagen när mamma katt låg på golvet utanför gallret coh helt plötsligt var det tre kattungar på den sidan som diade för fullt. Först tänkte vi att hon hämtat dem men sen såg vi de tre utbrytarkungarna i aktion ![]() Helt plötsligt så bestämde sig Morpheus för att han inte ville vara på insidan och klev helt sonika igenom gallret. Neo och Cypher satt och tittade på och tyckte väl att det där såg ju kul ut så vi provar också..... Nu är det full jakt emellanåt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Vad roligt med små kissar! Kan du inte sätta in en bild på dem?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Å Matrixkatter så sött, du får dejavú-känslor hela tiden eller...?
![]() Senast redigerad av Alvan den 2006-11-07 klockan 19:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag önskar så att vi också kunde ha katt, men pojkvännen är allergisk.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
Citat:
Celadon´s Norska Skogkatter |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Så söta de är. Jag kan berätta att min son och hans sambo, har sålt alla 5 kattungar nu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
De är jättesöta.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Underbara katter
Helt underbara katter
![]() Önskar så jag kunde köpt en men har man svår kattallergi i familjen får man njuta av andras fina katter. De var verkligen söta ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Nu har det busats friskt med mina fötter medan jag läst igenom forumen. Och vips så är de totalt utslagna
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Hej alla ni som är allergiska mot katter.
Vår familj har precis fått hem en liten katt. Han är av sorten Cornich(?) Rex och är mycket allergivänlig ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Det sägs att ca 30% av kattalergiker klara Rexar så det kanske går.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Problemet om man prövar att ta hem en sådan katt är ju att man kan tvingas lämna ifrån sig den senare, men de ska tydligen ha tagit fram en helt allergifri katt i USA, en som helt saknar det där proteinet som man blir allergisk mot. När de har avlat lite mer på den, så att priset blir överkomligt (antar att det blir lägre om de får fram många katter), så kanske man kunde ha en sådan.
Skulle verkligen vilja ha katt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Har ett litet katteri som föder upp Devon Rexar i liten skala
![]() ![]() http://julins.dinstudio.se |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Jag såg att svartsilvertabbyn ville flytta hem till mig.. det saaa han till mig!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
well.... hörde att den svarta devonen ville hänga på åxå så det kan han väl fååå!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:35.