![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Kan man köpa Janomes digitizer pro i Sverige?
I så fall var?: ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det borde väl gå att köpa genom vilken Janome-handlare som helst. Du kan nog inte räkna med att få det demonstrerat eller få lektioner överallt, men köpa det bör du kunna göra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej!
Jag köpte Janomes Digitizer 10000 i Skärholmen redan 2002 (ABC Symaskiner), så det borde gå bra att köpa Digitizer pro också, men jag är inte säker. Ska jag höra efter? /Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Visst alla Janome handlare kan ta hem det till dig. Jag köpte och betalade i butiken och fick det i brevlådan. Men jag fick lära mig allt själv om programmet. Programmet är ju på Engelska oavsett om du köper det i Sverige ,men det blir mycket billigare om du köper det direkt från England.
Det är ett mycket bra program men den stöder inte macro hoopen till mc 11000, Det kommer ut lektioner på janomes Amerikanska sida hela tiden till Digitezer pro men på Engelska förstås. Senast redigerad av axyzvslut den 2006-10-24 klockan 15:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Först TACK för alla svar.
Kul att man får respons så snabbt! Fungerar Dig pro även med MC 10001? Eller ska man anv Dig 10000. Vet någon vad Dig 10000/Pro kostar i Sverige/England. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:19.