![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Fyndat tyger med kvalitet!
Fick reda på att en syateljé skulle sälja ut lite av sina tyger och tog en tur dit. Vilken tur att jag gjorde det? Naturligtvis kom jag hem med en kasse tyger, men vilken kvalitet det var på dem, kunde bara inte låta bli. Det var tyger som man inte hittar på Ohlssons tyger direkt och jag betalade inte mer än 100-150:-/m. Nu ska jag bara se var tiden tagit vägen som jag behöver för att kunna sy allt som jag vill göra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag fyndade rejält jag också, Köpte en massa tyger av Monica Berg här på sysidan. Härliga stretchtyger i bra kvalité och till ett kanonpris. Har en laddning kvar som jag får om ca 3 veckor. Så nu är jag glad också över de härliga tygerna.
Det är ju en sjukdom det här. Lycka för mig är att få gå och smeka sköna tyger. Känna och klämma och i vissa fall stoppa nosen i tygbunten och dra ett djupt andetag. Det är lycka för mig |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:25.