![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
Guest
|
![]() Hej.
När jag skriver ett dokument i Word så flyttar rubriker och meningar runt ibland och det kommer upp en blixt. Nägon som kan hjälpa mig vad jag ska göra. Mvh Gunnel |
![]() |
![]() |
#2 |
|
En blixt? Kan du lägga ut bild på den så kanske jag kan hjälpa dig.
Senast redigerad av VivoPlena den 2006-09-27 klockan 17:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Den "blixten" som kommer fram är en symbol för autoformatering/formatering av text. Det går att klicka på den så att du får fram ett antal alternativ för hur du vill att texten skall formateras. Exempelvis om du vill att den skall behålla sin gamla formatering eller matcha den nya (sker vid klipp-och-klistra).
Den autoformaterar även så att den gör bokstaven i början på en mening, ett stycke stor oavsett om man vill det eller inte. Som sagt - om du klickar på blixten får du fram olika alternativ för hur du vill ha formateringen. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:04.