![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Tryck - på höger eller vänster sida?
Jag är i slutskedet av tshirten jag håller på med, och ska sätta ett tryck i form av en stjärna på framsidan. Den ska vara antingen till höger eller till vänster - men vilket är vanligast? Finns det någon standardsida?
Dessutom undrar jag lite över hur högt man ska sätta trycket för att det ska se snyggt ut, tex med ärmhålan som referens. Hjälp! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag tycker det är snyggast om den sitter på samma sida som hjärtat men lite högre
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Om man tittar på tröjor med loggor och liknande. Så brukar loggan sitta på vänster sida ungefär mitt för ärmhålet, kanske något högre upp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
det blev vänster sida! hoppas det hamnat på en hyfsad höjd bara. Annars får Fredrik ha den som träningstshirt...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:05.