![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Klädsel till en skrivbordsstol?
Har petat lite på vår skrivbordsstol, där i alla fall tyget börjar bli till åren. Det är nött och tråkigt och passar inte mitt rum vidare bra. Men vad ska välja för tyg? Det ska klara rejält med slitage så mycket som vi sitter i den, så jag kan inte välja något tyg med tryckt mönster. Vad ska det vara för material, framför allt?
/Alexpalex |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ett manschester-tyg, kan det vara nåt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
möbeltyg kanske?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Kalejdoskop: D'oh! Självklart möbeltyg. Vad dum man känner sig ibland...
![]() Dahlia: Ja, manchester är ju hållbart som tusan, men jag har alltid haft jättesvårt för manchester. Kanske har det att göra med manchesterbyxorna som mamma tvingade på mig som liten... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Nejnej, självklart ska du klä om den i fuskpäls, gärna långhårig! Jag lovar dig, det blir hur kul som helst och verkligen ett utropstecken av en annars ganska anonym möbel...
Lycka till!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Eftersom du sitter mycket i den skulle jag välja ett slitstarkt möbeltyg.
Gärna ett som går att få dammfritt relativt enkelt, manchester känns som om det drar åt sig dammet. Det brukar ju kunna bli en del damm i arbetsrum... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Varför inte använda möbelplysh. Slitstarkt och lättskött samt mjukt och skönt att sitta på.
ElisabethS |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:20.