![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Händer det något här eller?
Jag la upp detta som en förfrågan 2006-01-01 och inte hört ngt alls om hur de kan/kommer bli med detta! Har kollat igenom forumet hela vägen detta året och inte sett ett enda svar om detta! Jag tycker sysidan e en jättebra plats, även fast jag väldigt, VÄLDIGT sällan får svar/hjälp på mina förfrågningar.. Jag tycker att Stoff och stil är bättre än Jonic när de gäller fler tygsorter m.m. och skulle därför väldigt, väldigt gärna vilja veta om ni på något vis kan ordna ett samarbete med Stoff och Stil oxå? Jag vet att de inte bara är upp till er, men har ni hört med dom? Jag tycker ni ska försöka höra med dom iaf och sedan återkomma med svar! Eller om ni nu har hört med dom, kom hit med ett svar då! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
admin
|
Hej
Nej det har vi inte gjort, jag ska fundera på hur vi ska göra med det.
Vänlig hälsning Ulrika |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Får man alltså rabatt om man handlar på jonic?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
admin
|
Aktuella medlemsrabatter
Ja på Jonic textil och på maskinbroderi.se (Solbrodyr) får man idag 10% rabatt när man handlar om man är Sysidanmedlem.
/Ulrika |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Skriver man det i meddelandet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
admin
|
Ja
Skriv att du är medlem på sysidan och ditt användarnamn, så kan de kolla upp det om de vill.
Vänlig hälsning Ulrika |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Oj då,nåt jag missat.... 10 % rabatt om man handlar på Jonic.Finns det fler rabatter som man kan få ??
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:08.