![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Någon som handlat från www.michas-stoffecke.de
Jag funderar på att handla därifrån men de verkar inte ta kreditkort vilket gör att jag blir tveksam. Jag ska skriva och fråga om de gör de men först måste jag kolla om de kan engelska eftersom min tyska inte är så strålande. De har jättefina tyger om än inte så himla billiga.
Å vad jag babblar ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Skrev ett litet mejl och det visade sig att hon kan lite norska
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hon tar inte kreditkort men pratar om EU-overföring (med Iban/Swift), vet någon nåt mer om det? Vad jag förstår är det helt enkelt en överföring mellan två bankonton i Eu-länder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ja, det är "vanlig" banköverföring. Beroende på vad du har för bank kan det kosta en del. På Skandiabankens Internetbank är det avgiftsfritt, och på andra Internetbanker är det nog inte så farlig avgift heller gissar jag. Går du in på banken och köper tjänsten kostar det nog 50-100 kr.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:58.