![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() fixa så att man kan lägga till intressanta personer som "favorit" på ens egen sida. Så att man lättare kan hitta tillbaka till vissa sidor.
ett hett önskemål som påtalats av mig tidigare. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ja tack.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
håller med
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Som en sorts vännerlista.. Finns en omröstning ang vännerlista här ngnstans.. Vissa vill ha, andra inte.. Finns dom som tycker de skulle bli för mycket "lunarstorm" då.. Tycker man inte om de, behöver man inte använda de! ^^
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Precis, vill man inte använda den så är det ju så. men vi som vill använda den kan väl ändå få göra det?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Har oxså letat detta.
/Eliza |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag tycker också att det skulle vara bra att ha en funktion som gör det lättare att hitta tillbaka till och hålla sig uppdaterad om de som man blir inspirerad av och delar intressen med.
Men jag vet också att många tycker det här med vänner och favoriter är laddade ord. Jag tycker att ordet 'bokmärken' är bättre. Och jag tycker att funktionen inte ska bygga på att man måste ha varandras tillåtelse eller så. Jag vill ha funktionen för min egen skull, för att hålla reda på de som jag är lite extra instresserad av att "hålla koll på", ungefär som man har bokmärken eller favoriter i sin webbläsare. /Ilsefin |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Håller med Ilsefin, för min del behöver de inte heller vara synligt för andra, bara så man själv hittar tillbaka lättare.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:36.