![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Rita mönster på svart tyg?
Jag ska brodera på ett svart ulltyg.
Hur ska jag på bästa sätt rita upp mitt mönster så att det syns? Tack för svar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Vet du att jag undrar exakt samma sak! Fast det jag ska brodera på är svart bomullstyg... Om det inte finns nån här som kan svara snabbt ska jag se om min mor vet hur man ska göra...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
jag hittade en vit penna (med en plastpensel=sudd) i en a änden på en sybehörsaffär.Funkade bra!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Men om man ska kalkera ett mönster då? Går det igenom pappret till tyget då den där pennan du hittade? ELler är det fritt ritande som gäller?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Det finns markeringspapper att köpa i ljusafärger. Det lägger du under din bild och sedan ritar du och bilden förs över.
Det finns tydligen två sorter, den ena bättre än den andra. Tror du hittar vilken som är bäst om du söker i forumet. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:59.