![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Är så glad min sambos farmor rensade ut på hennes vind och vad fann hon?
Jo en massa gamla mönstertidningar och olika andra mönster. Jag fick allihop så glad blev jag, massor av mönster som hon inte ens hade öppnat förpackningen på. Det var mönster som var från 50 talet och frammåt så nu ska man bara välja vilket man ska göra först. ![]() Var bara tvungen att dela med mig av min lycka. Ha en bra sommar allihop ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Grattis.
Gud va roligt att få flera mönster på en gång. Hoppas du hittar något kul att sy. Mvh Ann |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Som farmor kan jag bara säga ett stort Grattis till dina mönster. Ha så skoj med dem.
Aina |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tackar tackar...
ska nog börja med att sy ett par hängselbyxor i ett 70 tals mönster till sonen. Sen blir det väl något till dottern i50 tals stil...så mycket häftiga klänningar.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:05.