![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Dilligt problem
I år har jag inte satt egen dill.Förra året kunde man köpa stora buntar billigt(bruka frysa in till vinterns behov).I år tycks det bara finnas dill i kruka att köpa.Denna dill kostar ca 12 kr för några strån.När man frågar vet dom inte varför vanlig dill inte finns eller så sägs den svenska inte är av god kvalite.Har handlarna bojkottat dillen eller?Någon som vet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag köpte en stor bunt dill på Lidl för ett tag sedan. Vet inte om den var svensk, men var i stort behov av att kunna frysa in så jag tog vad jag hittade just då.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
På Willys, där jag jobbar, har vi (riktigt) stora buntar dill för 27.90. Jag vet dock ej om den är svensk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej !
Är hobbyodlare av grönsaker sen snart 30 år. Dillen blir inte fin i år. vilken den brukar bli. Har sått om i 3 omgångar utan bra resultat. Vet inte varför men gissar på att "krypen" gillar det varma vädret. Odlar utan gifter så i bland vinner "krypen" ![]() Kanske har odlarna samma problem vem vet ![]() /Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:36.