![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Quiltbutiker i Stockholm
Finns det någon som kan tipsa mig om affärer som säljer quilttyger och tillbehör i Stockholm.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Den enda jag känner till är Quiltstationen som ligger i Roslags Näsby i Täby.
Jag har också hört att det ska finnas en kvinna i Sollentuna som säljer quilttyger, men hennes butik har udda tider och jag vet inte vad den heter. I Uppsala, som i och för sig ligger långt ifrån Stockholm, finns Quiltbiten. Jag tror dock att både Quiltstationen och Quiltbiten har semesterstängt nu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Du har Quiltdesign i Täby. Hon har affären hemma men det är bara att ringa så får man komma dit.
http://www.quiltdesign.se. Jag handlar därifrån och jag tycker hon är billigast i Sverige |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Det finns en i Åkersberga också www.quiltgarden.se. Även hon säljer hemifrån så man får ringa först.
Vill man ha någonting centralt är det lite svårare. Både Panduro och Ohlossons tyger har en del quilttyger, men de är inte billiga. /Lisbet Senast redigerad av lisbet den 2006-07-20 klockan 10:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tack för tipsen jag ska ringa och kolla om det är öppet innan jag åker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:08.