![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Jag vill bara tipsa om en jättebra affär i Gamlestan i Göteborg. Förut låg de mitt i Göteborg och hette Sybehörsbutiken men p.g.a. kraftigt höjd lokalhyra fick de flytta på sig. Man springer alltså inte på deras butik utan man måste känna till dem för att hitta dem. De har mycket tyger och framför allt många trikåtyger. Jag handlar helst i bomull och viskos och i fredags handlade jag massor med fina tyger av dem. De försöker hålla bra priser också, 69:- metern för de flesta trikåtygerna tycker jag är bra. När jag nyss var inne på deras hemsida så såg jag att de smugit igång sin näthandel också: www.mg-tyger.se Jag har tyvärr inte provision på deras försäljning utan är bara en nöjd kund
![]() Mvh Victoria |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Skall alldeles strax åka och testa dem. Tack för tipset! (sökte på tyger och göteborg och så kom detta upp!)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
MG-tyger har just nu semesterstängt
- öppnar 14 aug - väntar själv på att de ska öppna så man kanske kan ta en liten "utflykt" till Gbg... ![]() Deras hemsida med info; www.mg-tyger.se |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
Citat:
![]() ![]() ![]() Tack för tipset iallafall, syaffärer ligger ofta sådär lite i skymundan så de är inte alltid så lätt att känna till dem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:56.