![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Instruktioner till huskylock905
Hej!
Har fått låna en Huskylock 905 av en bekant som aldrig själv använt den, jag är helt nybörjare på det här med Overlock. Nu till problemet: Hon hittar inte instruktionerna! Vad gör jag? Är det enklast att kontakta Husqvarna eller finns det instruktioner någonstans på nätet? Vänder mig till er experter först. Tack på förhand! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Om du vill, kan jag skanna in instruktionsboken till Huskylock 905/910. I sådant fall blir det i form av en lös samling bildfiler i en mapp, en fil för varje sida alltså. Jag har nog inte tid att finputsa eller skapa pdf-fil.
Meddela mig om du är intresserad. //jonne |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Citat:
![]() Lösa bildfiler är kanon, PDF kan jag plocka ihop själv. Har försökt nå Husqvarna under dagen men inte fått några vettiga svar...de hänvisar till ÅF och ÅF hänvisar till dom. ![]() Gissar att det är semestertider och inte rätt folk på plats... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:55.