![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
bloggar
Har länge lockats att göra min egna blogg, och igår så gjorde jag det. men jag kan ju inget...jag valde www.blogspot.com, hade det funnits ett svenskt alternativ kanske?
och så har ju alla så fina bloggar, hur piffar man till den egentligen, med bilder och sånt? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
hehe, besvarar mig själv, men ja hittade ett norsk alternativ, mkt bättre! www.blogg.no =)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej!
Det skulle vara roligt om folk kunde ge lite exempel på bloggar man kan titta på. själv har jag en: http://paulin.blogg.se (har dock inte hunnit blogga så mkt) Hejs! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
ah det där e samma som jag har fast ja har den norska versionen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag skulle också vilja ha ett eget litet torp
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
det e inte alls tokigt
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
hehe kanske det!
Men det måste vara underbart! Själv sitter jag i en lägenhet mitt i stan, känns som värmen ska äta upp en ;P dock inga myggor här ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
här e det massa mygg, o ingen värme att skryta med, men ja slipper sitta inne i stan i allafall, o det e ju en god tröst för min del
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
men du, hur lägger man in en bild ovanför kalendern, som ja har sett att vissa har
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Min favorit är www.rosmyskreativasida.blogspot.com
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:08.