![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Måste berätta om världens roligaste födelsedagspresent...!
Till alla er pysselglada och era lika pysselglada bekanta - idag fick jag en superbra födelsedagspresent!
Mina två bästa kompisar kom på besök för att dom ville ge mig en överraskning. I ett paket fick jag en liten tom pärllåda och med sig hade dom sitt nyinköpta förråd av pärlor, berlocker, band och snören m.m. Och dom hade inte berättat för mig att dom nyligen har gått en kurs i att göra egna halsband... ![]() Vi har haft jättemysigt hela kvällen och suttit och pärlat och pratat - vilken otroligt bra avslappning. Men jag måste erkänna att jag blev helt fast direkt, precis som dom också blev från första stund. Har aldrig tidigare förstått tjusningen med detta men man är aldrig för gammal för att lära sig något nytt ![]() Nu blir det ett besök på slöjddetaljers hemsida för lite nödvändiga inköp. Hej hopp! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
vilken fin present, som gav dig så mycket glädje och skaparlust för lång tid framåt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
En riktig kul persent, och visst är det kul. Jag tänkte bara att du kanske vill titta in på denna sida som är nästan farlig (för plånboken iaf)
http://www.parldesign.com/ Åsa |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Det var en rolig sait mycket härliga färger och former på pärlorna man blir sugen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Håller med! Mycket "farligt" ställe....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:34.