![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Är våren här nu? + 18 grader i Östersund. Jag är ute på min lilla altan och sopar upp en massa torra löv, tagit fram dynan till Baden-Baden stolen, titttar hur långt mina blommor har kommit i "min stulna rabatt". Jag blir rent av svettig idag.
Hur är det i resten av landet? Aina |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Visst är det underbart!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Det är underbart i Södertälje. Nu ska jag iväg och hälsa på Auli i Husqvarna affären. Tänkte testa några maskiner bara för skojs skull innan kvällsmötet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
utanför mitt fönster är det 21 grader. wiii!
![]() jag har just varit o svettats i stan och handlat sy-grejjer |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Håll i er... jag har 24,9 på termometern, i skuggan. Vilket gör att jag är inne för där är det bara 23 grader.
Ha en go vår alla |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
En fantastiskt dag här i Göteborg också!
det verkar som om hela sverige svettas! Jättehärligt! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Ja, det är en trevlig dag. Sol, inga vindar och lagom temperatur för att ha samma kläder inne som ute. Känns bara konstigt att se att de flesta träd inte har löv alls.. Några börjar det växa på.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Jättehärlig! Vi har precis grillat och ätit ute, mysigt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Jag önskar att dygnet hade 48 timmar istället för 24.Jag hinner ingenting, viljan att skapa och sy kolliderar med att vara ute i det fina vädret.Och sedan har vi ju hus och hem med allt vad det innebär. Men man får trösta sig med att :
Creativa personer har aldrig välstädat. Ann-christin |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Hmmm... välstädat... Det existerar inte hos mig.
Tre barn som rör omkring. Allmänt kaos! Får skylla på att centraldamsugaren har gått sönder ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Välstädat!Vad är det?
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Jag tror att det är, när jag ser en granne hänga ut sina mattor varje onsdag-eftermiddag! Är jag lite "dagavill" och jag ser mattorna ute, ja då, vet jag att det är onsdag.
![]() Själv så kan jag "stampa lite" i golvet, då lägger dammråttorna sig platt i hörnen!!!!! Aina |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Ha-ha-haaa vad bra!
Tack för tipset att stampa på dom! ![]() ![]() ![]() TESS! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Hej hopp!
Jag hag städat HELA huset nu på morgonkvisten! Riktig storstädning!!!!! ![]() Med ens blev jag så svettig att fick torka mig på pannan.Huh-huh! Sedan Stampade jag ett varv runt i alla rummen,och hör och häpna TVÅ varv i syrummet! Och,visst ser dammråttorna nästan döda ut. Gått att vila sig nu,och dricka kaffe i morgonsolen innan dagens arbete ![]() ![]() TESS! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() ![]() Tess, visst funkar det bra, med att stampa i golvet lite!?? Ingen städning för mig idag, (tror jag) utan jag ska ta på bikiniöverdelen och min gamla solkjol, och provsitta Baden-Baden ordentligt. Varmt och gott idag med, just nu har det hunnit bli + 18,5 |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:57.