![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
medlemsrabatter?
Jag har läst någonstans på sidan att det finns medlemsrabatter för sysidans medlemmar på olika ställen. Finns de rabatterna samlade någonstans på sidan, så man vet var de gäller?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
admin
|
Hej!
Nej det har jag glömt att göra, men på den här sidan ser du var medlemsrabatterna gäller:
http://www.sysidan.se/cldoc/current/ Vänlig hälsning Ulrika |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack så mycket! Det är verkligen en trevlig och hjälpsam sida, det här. Jag är glad att jag hittade den, nu när jag som glad amatör bestämt mig för att börja sy och köpa overlock och allt. Jag misstänker att jag kommer att ha många frågor framöver...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Forumvärd
|
Sysidan är en _suverän_ plats med oerhört hjälpsamma trevliga människor.
![]() Jag rekommenderar att du kikar runt i forumet och lsäer gamla inlägg också och inte bara skriver nya ämnen, det finns mycket hjälp att få från gamla diskussioner. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jodå, jag tror att jag har läst igenom de flesta av alla inlägg som finns vid det här laget.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Fråga du bara Sara.
Det är nytta till alla om det finns livlig diskussion i alla forum!Lycka till med dina projekt! Syvännen TESS! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:19.