![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Hej, finns det någon som vet vart jag kan vända mig för att köpa nålar till min overlockmaskin, SINGER via nätet?
Gärna att de har bra priser... Tack på förhand, MVH Sandra ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag vet inte om de har exakt vad du söker, men denna återförsäljare har iallafall bra priser och en hel del tillbehör:
http://www.sewingmachine-sales.co.uk/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack
Ska kolla upp web-sidan!
Tack för tipset! Hälsningar Sy-Sandra |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Hej Sandra!
Jag är åxå på jakt efter nålar och knivar till min Singer overlock. När jag kollat runt så har jag hittat det mesta som jag ska köpa på ebay till mycket bra priser. Man kan få söka några ggr innan man hittar, men jag lovar det är det värt! www.ebay.com MVH Laila ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Köpt från Ebay nu...
Hej igen!
Tänkte bara rapportera att jag köpt från ebay nu å det blev ett hyfsat bra pris. Både undre och övre kniv samt 20 st overlocknålar slutade på 350:- med frakt från USA. Bara för att jämföra så skulle det kosta ca 500:- att bara få knivarna slipade här hemma. Kollade även upp vad nålarna gick på, de skulle kosta ca 50-60 kr /paketet. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:41.