![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Mellanlägg i kavaj eller jacka
Hej hej, jag tänkte fråga, hur använder man sig av mellanlägg när man syr tex kavaj eller jacka.. syr man det eller stryker eller liknande? har inte förståt det riktigt ,
![]() Tacksam för svar ! =D |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det beror ju på mellanlägget
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Stryker man fast det i mellan fodret och tyget ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Du stryker fast det på infodringen på kavajen.. på sidan som ska vara mot kroppen (inte "plagg" sidan eftersom klistret kan göra tyget lite flammigt) Så att mellanlägget hamnar mellan plagget och infodringen.. eftersom det inte ska synas
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Okej , tack så mycket, nu blev man ännu klokar
![]() Tror du det funkar med vanligt mellanlägg eller ska man använda påpressbar bomull för bättre kvalité? Hur brukar du göra? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag väljer mellanlägg efter tyget till plagget och hur styft jag vill ha det, vissa mellanlägg fastnar sämre/bättre på vissa tyger.. fråga i affären!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Tack för hjälpen!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Ingen orsak
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:18.