![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Bästa böckerna
Apropå de amerkanska quiltböckerna - vilka quiltböcker har ni hemma, och framför allt vilka tycker ni är bäst?
Bästa inspirationsböcker, bästa grundböcker? En favorit jag har är "Gamla svenska lapptäcken". Senast redigerad av Lingling den 2006-03-13 klockan 21:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Tidlösa täcken av Ingrid Agering tycker jag är super. Sen är ju Lapptäcken på nytt enkelt sätt av Kirsten Vistnes och Grete Gulliksen Moe och
Nya Lapptäcken på enkelt sätt av Kirsten Vistnes och Grete Gulliksen Moe båda väldigt bra grundböcker de med. Men Tidlösa är för mig helt klart den bästa bland mina böcker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Billiga böcker även iSverige
http://www.bokpris.com/
Här kan man hitta bästa pris på en bok såväl från USA, Storbrittanien som från Sverige. Det är bara att skriva in antingen titel eller författarnamn, så får man fram vem som har boken och var det blir billigast. Adlibris samt Bokus är mycket bra leverar snabbt och man betalar först när man fått boken. Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag är lite kär i "Roddale's successful quilting library". Jag har "Perfect piecing", "Fast and fun machine quilting" och "Appliqué made easy".
De är bra grundböcker då de beskriver teknik och inte innehåller mönster. Men jag tycker också de är inspirerande med fina bilder. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:04.