![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Hej!
Är det någon som känner till någon bra tygaffär i Umeå? London skulle inte vara helt fel heller... Katarina |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Vilken sorts tyger är du intresserad av?
Jag tycker att Ankis Tyg & Sy (även återförsäljare av Pfaff) på Skolgatan 53 har ett bra sortiment av inrednings- och lapptäckstyger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tyg, tyg, tyg
Mest tyger till kläder. Kanske en del inredningstyger.
//Katarina |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ja, då kan jag bara komma på Olssons Tyger & Stuvar i Kungspassagen, men säg gärna till om du hittar nån mer. Jag är också intresserad! :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
umeå?
Ok, men ligger det i Umeå? Jag bor inte i Umeå, men jag ska antagligen flytta dit, så än så länge så känner jag inte till alla namn.
Tack för tipset! //Katarina ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jo, det ligger i Umeå. Jag trodde att du redan bodde här, och då är Kungspassagen så given :-)
Välkommen hit iaf, det är en trevlig stad. Jag flyttade hit för att plugga för snart 5 år sedan och blev kvar. |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
london, tygaffär, umeå |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:15.